Komentarze do tego artykułu (56)
protestant napisał(a):
Typowe buractwo z LPR. Wreszcie konserwatyzm.pl zakończył okres apeacementu i ładuje w klikę giertychowską. Dobry tekst. Koniec tolerancji dla działaczy społecznych i tancerzy telewizyjnych udających prawicę.
Dodano: 01-05, 20:02
JurekE napisał(a):
Lech Wałęsa w kwestii akcesji do UE "jest za, a nawet przeciw".
Były prezydent Lech Wałęsa zapewnił, że w czerwcowym referendum opowie się za wejściem Polski do Unii Europejskiej. W wywiadzie dla radiowej Trójki historyczny przywódca "Solidarności" dodał jednak, że w kwestii naszej akcesji - jak to ujął - "jest za, a nawet przeciw".
Lech Wałęsa wyjaśnił, że jest za naszym członkostwem w Unii, gdyż tam jest jedyne wynikające z logiki historii miejsce Polski. Natomiast sprzeciw byłego prezydenta budzą mizerne - jego zdaniem - warunki naszego członkostwa wynegocjowane przez obecny rząd (cytat z 26 V 2003, portal bankier)
Dodano: 01-05, 20:05
Ludwik Skurzak napisał(a):
No tak jak Adam pisze - aż strach pomyśleć, że nasi koledzy też mogli się przyłączyć to tej głupoty. Można L. Wałęsy nie lubić. Nie do końca można zrozumieć, jakie były jego intencje przy uczestnictwie w tym zjeździe. Ale jest całkiem jasnym, po co zaprosił go D. Ganley i że nie ma to nic wspólnego z polskimi sprawami wewnętrznymi. Trzeba być kompletnym półgłówkiem, żeby tego nie widzieć. Można mieć wątpliwości co do koncepcji Libertas tak w ogóle, ale przyłączyć się do tego ugrupowania, jechać do Rzymu i potem gwizdać na L. Wałęsę - to trzeba być spadkobiercą tych, co wywoływali tragiczne w skutkach powstania.
Dodano: 01-05, 20:11
Paweł Bała napisał(a):
Oni tam się niezbyt zharmonizowali ideowo. Stąd też i problem. Natomiast wygwizdanie Wałęsy to nie tylko brak myslenia w kategoriach zdroworozsądkowych. To zwykły brak w kulturze.
Dodano: 01-05, 20:17
Konrad Rękas napisał(a):
O ile to był to wyskok spisiałej młodzieży, to jest to tylko smutne (i głupie). Jakoś jednak się boję, że był to klasyczny przejaw "trzeciego planu ukrytego w czwartym planie", typowym dla kuźni politycznej Romana - w Europie posługujemy się nazwiskiem Wałęsy, ale żeby nie gorszyć krajowego elektoratu (który kradniemy PiS-owi) się od niego tak zręcznie odetniemy... Ponieważ jakoś nigdy nie dostrzegałem w wodzach Ligi jakichś szczególnych geniuszy politycznych, więc ten drugi scenariusz uważam za niestety prawdopodobny...
Dodano: 01-05, 20:21
Paweł napisał(a):
No i p. Lech Wałęsa osiągnął cel, dla którego prawdopodobnie wyruszył do Rzymu. Właśnie chodziło mu - a dokładniej, jego mocodawcom - m.in. o to, by p. Wielomski napisał potem taki tekst jaki napisał, skłócając tym samym LIBERTAS w Polsce. Gratulacje panie Wałęsa. Świetna robota!!! Teraz już wiadomo, że "eurosceptycy" to oszołomy i "idioci", którzy zanim jeszcze na dobre powstali, już zaczęli się między sobą żreć...
Dodano: 01-05, 20:21
Pac napisał(a):
Ciekawe co powiedzą Panowie gdy (pewnie po latach) okaże się, że LW został tam wysłany przez "oficerów prowadzących"?
Dodano: 01-05, 20:25
Mark napisał(a):
Wstyd, żeby za granicą pluć na Polaka. Gościa na własnym zjeździe. Libertas uważam za ciekawy projekt, gdyby nie było tam koniowatych (Kraków, Katowice), Wałęsę oceniam jak Pan Wielomski. A zachowanie debili (prawdopodobnie tych co pojechali tam autokarami z Wawy...) za debilne.
Dodano: 01-05, 20:28
Paweł Bała napisał(a):
Tak, dokładnie o to chodziło. Międzynarodowa prowokacja organizowana przez wywiady Rosji, Niemiec i Francji, mająca na celu skłócenie nas z libertasem:D
Dodano: 01-05, 20:28
Ludwik Skurzak napisał(a):
No nie wiem Konradzie. Ja mam wątpliwości. Nie wydaje mi się, żeby elektorat prawicy był bardzo podatny na sprawę L. Wałęsy. Nie patrzmy na wszystko przez pryzmat 0,02 wyborców czytających Gazetę Polską.
Dodano: 01-05, 20:28
Konrad Rękas napisał(a):
Ależ Ludwiku, ja też uważam, że nie jest, dlatego właśnie całą operację (o ile zaistniała) za głupotę.
Dodano: 01-05, 20:31
adam wielomski napisał(a):
Niektóre komentarze wskazują na złe odczytanie moich intencji: to nie jest tekst krytyczny o Libertasie, ale o kilku głupkach, którzy krzyczeli "Agent! Lechu!". Nie utożsamiam ich z całym Libertasem!
Dodano: 01-05, 20:32
zniesmaczony napisał(a):
Cały ten libertas to może i potencjalnie ciekawa inicjatywa, ale to niestety zostało zrobione późno, na "łapu capu" i różnego rodzaju konie poprzejmowały stery w Polsce.Efekt tego widoczny.
Dodano: 01-05, 20:32
Ludwik Skurzak napisał(a):
A to ja chyba faktycznie nie zrozumiałem. Twierdzisz, że Roman Giertych wyobraża sobie, że odegra elektorat PiS, a tak na prawdę nie celuje w tych wyborców których już miał, ale w twardy rdzeń pisowski czyli czytelników GP? Niemożliwe...
Dodano: 01-05, 20:33
Paweł Bała napisał(a):
Ludwiku tutaj wszystko jest możliwe :) Kwestia wyobraźni:)
Dodano: 01-05, 20:35
Fasci-nation napisał(a):
Facet jednego dnia jest na zjeździe europejskich łże-chadeków i ich wychwala, następnie na kongresie Libertas i też właściwie nie ma nic przeciwko. Już widzę mętlik w głowach potencjalnych wyborców międzynarodówki "L". Wałęsa prowadzi jak po sznurku swe credo życiowe "za, a nawet przeciw" - masło maślane. Gorzej z tymi, którzy silą się na egzegezę jego podejścia do politycznej rzeczywistości. O ile umiarkowani endecy faktycznie woleli Jaruzela od KOR-u, to stał się on dla nas zdrajcą, kiedy z owym KOR-em zasiadł do okrągłego stołu i zamienił Polskę w de facto Judeopolonię, wyprutą z polskiego kapitału. Wałęsa też brał w tym udział, grając koncertowo filosemityzmem i rozpoczynając fatalną polkę z przepraszaniem Żydów za wszystko, która będzie odbijać się nam czkawką przez następne kilkadziesiąt lat. Dajcie spokój z obroną Lecha-pociecha, posiał wiatr i zbiera burzę, czy była to prowokacja, czy nie i przez kogo nakręcona.
Dodano: 01-05, 20:57
ZT napisał(a):
Tu nie było żadnego romanowego planu, żeby pisowski elektorat zgarniać. Po prostu ci Polacy co tam pojechali w wykrzykiwali te słowa są niezbyt mądrzy. Wysoce prawdopodobne, że to ludzie związani z mw, bo oni nie lubą Wałęsy. Takie ma zaplecze romano.
Dodano: 01-05, 20:57
Login napisał(a):
Jak może to być tekst krytyczny o "Libertasie", gdy Wielomski wszędzie tam podkreśla, że to "nasz zjazd", "nasi koledzy", "nasza partia" itd.? Siedzi tam we władzach czy co?
Dodano: 01-05, 20:58
Hugo napisał(a):
Zgadzam się z Panem, panie Redaktorze. To wygląda tak, jak, nie przymierzając, wrzaski podczas przemówienia Ahmadineżada.
Dodano: 01-05, 21:18
Yarek napisał(a):
ale jazda.libertas wygrywa ! Ruch n
narodowy znów działa.I to dobrze działa
Dodano: 01-05, 21:19
DS napisał(a):
2006 r. - Warszawa, wybory samorządowe, kandydat LPR - 0,35% czyli 3,5 promila. Sprawa krasnoludków.
2007 r. - Wybory Parlamentarne - wielkie zjednoczenie prawicy - Liga Prawicy Rzeczpospolitej - 1,3%
2008 r.- wybory uzupełniające na Podkarpaciu - Mirosław "Driver" Orzechowski - 308 głosów!! - 0,2%!!! Od tamtej pory znany jako senator 308. Teraz jako Driver lub Winiak...
Pewne twarze się zgrały, niezależnie czy komitet będzie się nazywał LPR, Libertas, Platforma RG, czy KWW KOŃ. Nawet wsparcie Borysiuka z TPPR nie pomoże.
Dodano: 01-05, 21:25
Xall napisał(a):
Nie zrozumiałem, to w końcu na zjeździe był TW Bolek? czy go nie było?
Dodano: 01-05, 21:27
lucyk napisał(a):
Pewnie, że zachowanie krzykaczy było nie na miejscu, to świadczy tylko o braku kultury u tych ludzi. Jednak nazywanie ich zapisionymi móżdżkami uważam za nadużycie. Czy to byli członkowie PiSu? A w kwestii formalnej, czym różni się program Libertasu od programu PiSu? Chyba tylko tym, że za Libertasem stoją duże pieniądze, jest przeciwko traktatowi lizbońskiemu i jest europejski a PiS polski. Ale czy Libertas ma odwagę bronić wartości chrześcijańskich Europy? Jakoś o tym nie było słychać. A Wałęsa rządził tak, jak go prowadzono, bo trudno aby ktoś z takim poziomem wykształcenia mógł samodzielnie podejmować decyzje strategiczne dla Polski. Do tego potrzeba jednak trochę wyższego wykształcenia. Ale skoro Europie tak się podobał to niech go zapraszają jak brak im innych argumentów na zdobycie elektoratu. Ja za PiSem nie przepadam ale jak miałabym wybierać między Libertasem i PiSem, wybrałabym PiS. I chociaż nie podoba mi się program i działania pewnej innej partii to jednak nie syczę z nienawiści do niej jak pan Wielomski do PiSu. Trochę więcej tolerancji, scena jest duża i jest na niej miejsce dla
wszystkich.
Dodano: 01-05, 21:48
bluke napisał(a):
Panie Wielomski - zapraszamy do PO! Jesteśmy partią kon-liberalną równie jak Pan zatroskaną o wizerunek Wałęsy, integrację europejską, a przede wszystkim o wyparcie PiS z polskiej sceny politycznej!
Dodano: 01-05, 21:56
borsuk napisał(a):
A gdzie w tym wszystkim jest Krajowa partia Emerytów i Rencistów?
Dodano: 01-05, 22:25
Jędrzej Stępkowski napisał(a):
Jeżeli Adamie mnie miałeś na myśli, to możesz być spokojny. Ja się nie wybierałem do Rzymu.
Dodano: 01-05, 22:33
Jerzy Krajewski napisał(a):
Trochę cynizmu politycznego, Panowie. Założę się, że Instytut Lecha Wałęsy zostanie sowicie wynagrodzony przez Declana Ganleya za występ Pana Lecha Wałęsy na kongresie Libertas. Warto zapłacić te pieniądze, bo słowa poparcia Lecha Wałęsy zdjęły w Polsce odium z Libertas. Pan Wielomski ma rację w tej sprawie. Ganley wykonał świetny ruch.
Te krzyki "Lech Bolek" mogły być spontaniczne. Przebiły się głównie w Faktach TVN. W Polsacie i TVP już mniej. A w polityce liczy się głównie to, co pokażą telewizje. W kampanii wyborczej słowa poparcia Lecha Wałęsy dla Libertas będą powtarzane wiele razy w spotach telewizyjnych. Ganley nie chce tworzyć prawicowego ugrupowania, lecz duży ruch społeczny, którego główny nurt jest centrowy. Co do samego Lecha Wałęsy uważam, że współpracował z komunistami (głównie ich służbami specjalnymi) nie tylko w latach 70, ale również w 80. i 90. XX wieku. Pomógł im zdemontować komunizm. Ta zmiana systemu politycznego nastąpiła w sposób bezkrwawy. Można ją różnie oceniać. Jak mam zły nastrój potrafię dowieść, że to była katastrofa ekonomiczna i moralna. Gdy mam lepszy, jak dziś, gdy widzę, że polska gospodarka nie wygląda źle, choć zagrożeń jest dużo, jestem w stanie, jak Pan Wielomski, wybaczyć współpracę z SB przedstawicielom kościoła i wielu opozycjonistom. Nie uważam PRL za straszne państwo. Z wyjątkiem mordowania ludzi w grudniu 1970 r. jestem w stanie wiele rzeczy wybaczyć. W tym kontekście Lech Wałęsa nie jawi się jak ktoś zły. Pomógł nam przejść od komunizmu do demokracji. Ukrywa niemiłe wydarzenia w swym życiorysie, lawiruje. Może jako chłopiec nasikał do tej kropielnicy. I co z tego? Od lat konsekwentnie broni chrześcijaństwa. Poczytajcie sobie, co mówił w Radzie Mędrców UE na www.libertas.net.pl. To samo powiedział w Rzymie. Polacy znowu go lubią. Nie jest ideałem. Długo był narzędziem w rękach komunistów. Zawsze zachowywał się rozsądnie. Tak jak każde chłopskie dziecko. Nie chciał nas prowadzić na barykady i chwała mu za to. Nasz kraj jest zadłużony po uszy, ale ma niezłą gospodarkę, dynamicznych przedsiębiorców i pracowitych odpornych na populizm obywateli. Spróbujmy więc wybaczyć Lechowi Wałęsie błędy, szczególnie, gdy chce poprzeć Libertas, nawet jeżeli zrobił to za pieniądze. Jego poparcie warte jest naprawdę dużo. Nie tylko oswoił ludzi z Libertas. Zasiał zamieszanie w szeregach przeciwników.
Pozdrawiam Jerzy Krajewski
Dodano: 01-05, 22:37
Don Fabrizio napisał(a):
Wszystko juz powiedziane powyzej. Ale jest pytanie do Autora. Odmienia dziś słowo "nasz" przez liczne przypadki występujące w archaicznym języku polskim (nazywają takie języki syntetycznymi). Co będzie, jeśli Libertas zrezygnuje z niego albo odwrotnie? Czy będzie atakował równie ostro jak Kaczyńskich? A pozatem to naprawdę mądry tekst.
Dodano: 01-05, 22:57
Święta Krowa napisał(a):
"aby więcej nie było masakrowania ludzi prawicy i konserwatywnych hierarchów Kościoła za pomocą jakich papierków sprzed 40 lat"
Owszem, bo wazne, ze jestes konserwatysta, czyli świętą krową, ktorej moralność nie obowiązuje!
Dodano: 01-05, 23:01
krzychu napisał(a):
no żeby na tym portalu taki tekst zamieszczać ? Lech Wałęsa, och sorry agent Bolek, zasługuje jedynie na to, aby wszędzie i przy każdej okazji być wygwizdywany. A zaproszenie go na zjazd libertas pokazuje jedynie zupełny brak ideowości tego tworu.
Dodano: 01-05, 23:11
Jędrzej Stępkowski napisał(a):
Nie sądzę też, by był to ktoś z MW. Może są tam osoby, które dały się ponieść pisowskiej retoryce, ale żeby zaraz przekrzykiwać się z Wałęsą, to raczej do nich nie pasuje. Nie sądzę również, jak przypuszcza Konrad, by był to jakiś ukryty plan i celowe działanie. Po prostu: aby zapełnić autokary wzięli ze sobą członków LPR (czy też sympatyków) w podeszłym wieku, którzy z pewnością posiadają dobre intencje, ale niekoniecznie rozum polityczny. Zresztą gdzieś czytałem, że wykrzykiwać zaczęła jakaś pani, z którą następnie Wałęsa wszedł w polemikę.
Dodano: 01-05, 23:20
kabaret w polityce to zły pomysł napisał(a):
Bolek z Libertas,do tego jeszcze Sobecka i Wierzejski,śmieszni jesteście.Istny kabaret!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dodano: 01-05, 23:34
marcin napisał(a):
hehe prawica i libertas :)))..i "Bole.." oj przepraszam Lech Walesa, a moze wyzwoliciel narodu polskiego Lech Walesa - tak brzmi lepiej. I oto Pan Wielomski broni alternatywy "prawicowej" razem z Lechem Walesa, odwarznym mezem bezpieki..No wlasnie po co wyszukiwac jakichs papierkow zprzed 40 lat? no po co zupelnie szukac prawdy? Glowne jest to ze nie ktorzy alla "konserwatysci" czy "monarchisci" :))) moga dorwac sie do koryta..a tu ktos zaczal krzyczec prawde (chociaz moze nie w odpowiednim srodowisku..ale jednak prawde)..Nie ktorzy z was tutaj niczym sie nie ruznicie od kaczynskich, tuskow i temu podobnych..po prostu w moich oczach Pan Wielomski stal sie takim maluskim kundelkiem..po prostu zalosne.
Dodano: 01-05, 23:35
marcin napisał(a):
Biedna Polska, biedny narod, zniewazani przodkowie i ci ktorzy czynem wykazali milosc do ojczyzny. A teraz jacys politycy, jakies kundle to wszystko mieszaja z blotem, gotowi sobie grysc gardla..narod jest zmeczony wami wszystkimi..Kiedy wy dacie ziemi ojczystej odetchnac banda kundlow? WODZA NAM TRZEBA A NIE PARTII JAKIEJS ZAKICHANEJ, MEZA STANU A NIE politykow. tfuu pismakow kupa oplakana.
Dodano: 01-05, 23:41
Podatnik napisał(a):
Pan Wielomski zaskakuje coraz częściej. Jaruzel człowiek honoru, Bolek tez, dokumenty o zdradzie i kolaboracji to jakieś papierki. Czyżby czpion? Reakcja na Bolka była zdrowa, tak trzymać chłopaki.
Dodano: 01-05, 23:58
AntyUE napisał(a):
Dr hab. Adam Wielomski nie wie, że Libertas to formacja skrajnie prounijna?
Dodano: 02-05, 00:25
La División Azul napisał(a):
Libertas się ośmiesza. Nawet nie tym Wałęsą - w skali globalnej to bardzo udany manewr. Jak przeglądam listy Libertas to widzę Ligę i to raczej jej najmniej udaną część. Skończmy już też z tymi durnymi zachwytami nad TVP Farfała. Dziś możemy ocenić: pod względem "kulturowym", zmiany oblicza programowego, nie uczyniono praktycznie nic, poza zatrudnianiem jakichś szwagrów.
Dodano: 02-05, 00:35
żenada napisał(a):
Bolek,Wierzejski,Sobecka no i mamy Libertasika.Wstydzę się że głosowałem kiedyś na Lige.Gdzie ja miałem oczy? PIS przewyższa ich (Libertas vel Lige) intelektualnie i mentalnie,o organizacyjnym zapleczu nie wspominając.
Dodano: 02-05, 00:39
Michał Bąkowski napisał(a):
"Przyjeżdża na nasz zjazd. Tym samym legitymizuje go, uwiarygodnia nas." To już przechodzi ludzkie pojęcie. Drogi Panie, czy Pan poważnie uważa się za konserwatystę? Czy też stroi Pan sobie żarty?
Dodano: 02-05, 01:04
GARABAN napisał(a):
panie Adamie,trudno sie zgodzic z takim tokiem rozumowania , gdzie sie podzialy pryncypia tak wszak wazne dla prawdziwego konserwatysty, na kongres :Libertas zostal zaproszony TW Bolek, takie zaproszenie stawia pod znakiem zapytania i tak ta od poczatku watpliwa pan-europejska inicjatywe,.co wlasciwie skandowanie TW Bolek ma wspolengo z PiSem i zapisieniem nie mam pojecia,uwazam taki wniosek za nieuprawniony i coz wiecej za infantylny wlasnie mimo ze to ideowcom zarzuca Pan dziecinade - takie wnioskowanie jak : Ten sam człowiek, z którego GW i TVN robią męża stanu, przyjeżdża na nasz zjazd. Tym samym legitymizuje go, uwiarygodnia nas - jest niedozeczne, Bolek dyskredytuje to zgromadzenie i nakazuje zastanowic sie czy rozni sie czymkolwiek od po.coz to za prawica drodzy Panowie coz to za konserwatyzm.a tradycja insurekcyjna heh.infantylna?smieszne wnioskowanie . raczej nieoceniona.
Dodano: 02-05, 01:28
GARABAN napisał(a):
duecik Wałęsa i Sobecka pogratulować Panowie , koń by się uśmiał.
Dodano: 02-05, 01:30
Polak niekoszerny napisał(a):
A Libertas rośnie w siłe.Pisiaki i PO nie wiedzą jaą propagandę wytoczyć.Rózni Polacy się zjednoczyli w Libertasie i to jest jego siłą.PIs i PO dzisiaj widzą,że nie udalo się zmonopolizowanie polkityki w Polsce,aby Polaków wykluczyć z udziału w rządzeniu.Idzie wiosna Panowie ! A niektórzy z Was tkwią jesczew wq jezsieni albo w zimie (oczywiście politycznej)
Dodano: 02-05, 01:54
mefisto napisał(a):
Z moich informacji - a są to informacje z pierwszej ręki, całą awanturę z krzykami wywołała grupka elpeerowskich dewotek i łysawych młodzieńców z MW. Miałem okazję empirycznie się przekonać, jak wysokiej klasy motłochem są prowincjonalne "kadry" wszechpolskie, więc wcale mnie to nie dziwi. Zachowanie kretyńskie i tyle.
Dodano: 02-05, 01:55
Liberał napisał(a):
Liberał Declan Ganley wyłoży na kampanię wyborczą w Polsce jakieś 4,5 - 5 mln zł. Ile będą miały PiS-owskie ścierwa ?
Dodano: 02-05, 01:55
Ziuk napisał(a):
Panie i Panowie - zadaję sobie pytanie, czy pan Ganley wie, kim rzeczywiście jest b. prezydent - Lech Wałęsa? Niestety, fakty są takie, że miażdżąca większość ludzi z Zachodu widzi w nim obalacza komunizmu i polskiego bohatera narodowego.
Czegoż można się jednak spodziewać po ludziach, którzy ze względu na barierę językową mają blade pojęcie o świecie? Przeciętny Niemiec wie tyle o polskiej scenie politycznej, co statystyczny Polak o zdarzeniach politycznych RFN. 90% Polaków nie wie, jak się nazywa prezydent Republiki Federalnej. To samo się tyczy Niemców, Francuzów, Irlandczyków - w stosunku do wewnętrznych zaszłości w Polsce.
Irlandczyk Ganley nie wie zapewne nic o "Bolku".
Dodano: 02-05, 02:05
Jerzy Krajewski napisał(a):
Polityka o dobie dominacji mediów elektronicznych jest rzeczywiście dość cyniczna. Opiera się na marketingu, PR i gwiazdach medialnych. W sprawie Lecha Wałęsy mam mieszane uczucia. Od 1970 r. współpracuje z komunistami i postkomunistami. Porafi jednak bronić wartości chrześcijańsjkich. Jako polityk zachowywł się jednak rozsądnie. Nie ma krwi niewinnych ludzi na rękach, jak Piłsudski czy Jaruzelski. Nie nakradł się, jak wielu innych poliyków. Ma żonę i wspaniałe dzieci. Jego nieślubne dziecko utonęło. Na pewno martwił się tym. Wałęsa potrafi być niemiły dla swoich przeciwników politycznych. Jako prezydent działał jednak zgodne z prawem. Nie nasyłał kontroli na uniwersytety, nie nakazywał wyrzucić z pracy naukowców piszących niemiłe dla niego słowa. Teraz nie jest urzędnikiem państwowym. Pozdrawiam Jerzy Krajewski
Dodano: 02-05, 07:24
Tancredi napisał(a):
Najkrotsze streszczenie programu Libertas z wystąpienia Ganleya w Rzymie: "We are Irish, Polish, Slovenian, French first... and Europeans second. But where we can work together, we must." Co Wam to przypomina?
Dodano: 02-05, 08:29
Komandoss napisał(a):
Czy panowie są "POLSKIMI I KATOLICKIMI" PRAWICOWCAMI, CZY KOSMOPOLITYCZNYMI, ŻYDOWSKO-MASOŃSKIMI "PRAWICOWCAMI"? Czy w ogóle ktoś bierze pod uwagę DOBRO POLSKI I POLAKÓW, czy macie za przeproszeniem "POLSKĘ W DUPIE"? Chyba to drugie. Kolego A.Wielomski, jest pan żydowską i masońską kanalią, skoro żydowskie i masońskie marionetki bronisz. A ci co protestowali przeciw tej żydo-socjalistycznej kanalii L.Wałęsie nie powinni po PiSowemu krzyczeć "Bolek", tylko po POLSKU, NARODOWEMU I KATOLICKU "ŻYDOWSKI SZMACIARZ: Lejbe Kohne!!!" Każdy kto jest ŻYDEM w POLSCE nie ma prawa głosu. Ja mam pytanie, co D.Ganley sądzi o ŻYDOSTWIE i czy w ogóle ma zamiar z nim walczyć. Ilu jest w "Libertasie" ŻYDÓW (wszystkich), bo ja na razie naliczyłem już kilku?
Dodano: 02-05, 15:52
Komandoss napisał(a):
Panie A.Wielomski. Jesteście socjalistą. Bronicie socjalistów w Chinach, bronicie socjalistę W.Jaruzelskiego, bronicie socjalistę L.Wałęsę. Krytykujecie masonów, a sami popieracie największe ich marionetki. Panie A.Wielomski, zerwijcie maskę z twarzy i pokarzcie swoje prawdziwe oblicze. Na razie widzę je koszerne! Nie odpowiedział mi kolega nawet na dawną polemikę, teraz broni socjalistów, no ciekawe co dalej, może jacyś ko-liberalni masoni (co się zatuszuje)...?
Dodano: 02-05, 15:56
wichajster napisał(a):
A gdzie spisek cyklistów panie komandoss? ;p
Dodano: 02-05, 18:00
Guiron napisał(a):
Nie wierzę, że czytam tak skandaliczną wypowiedź podpisaną przez pana Adama Wielomskiego. Wałęsa jako postać "niejednoznaczna"? Jakie to pozytywne aspekty charakteryzują działalność owego osobnika i uniemożliwiają jednoznaczne opisanie go niezbyt pochlebnymi epitetami? Libertas jako remedium na PiS? Chryste, przecież ta cała hucpa organizowana przez Ganleya to niemalże kopia PO - oparta wyłącznie na sferze medialnej wydmuszka od platformy różniąca się jedynie tym, że stara się choć trochę maskować swoją prounijność. Zastąpimy partię złą partią równie złą - trudno to nazywać sukcesem. Bardzo miło, że Ganley sprzeciwił się Traktatowi Lizbońskiemu, ale nie czyni go to ani konserwatystą, ani prawicowcem. Twierdzenia odnoszące się do "notatek sprzed 40 lat" to jakaś paranoja. Zgadzam się, że ograniczanie prawicowości do lustracji jest niewłaściwe, ale pomijanie przeszłości (oraz jej możliwego wpływi na współczesność) wielu znaczących dla kształtu rzeczywistości ludzi to chyba jakaś emanacja "mądrości etapu" tudzież "ducha czasu". Ktoś kto próbuje budować swoją pozycję na ludziach takich jak Wałęsa może i osiągnie sukces w wyborach - sam Wałęsa też został prezydentem mimo bycia, najłagodniej to ujmując, "cwanym żulikiem". Chyba jednak nie o to chodzi w konserwatyzmie.
Dodano: 02-05, 22:00
marcin napisał(a):
jednym slowem sens taki wszystkich i wszystkiego..jak sie dorwac do koryta i tam znalesc swoje miejsce...te cale ich madre artykuly..pismak to pismak, zadnej sily woli coz sile woli zdobywa sie nie przy ksiazkach.
Dodano: 03-05, 00:07
1odłamek napisał(a):
Guiron: sporo racji w Pana wypowiedzi, jednak mówienie w tym kontekście o skandalicznej wypowiedzi to ogromna przesada. Mówiłbym raczej o tej wypowiedzi jako o dyskusyjnej. Albo jeszcze lepiej: o politycznej. To bowiem uzasadnia wszelkie meandry, którymi omija się zasady, dla polityka bowiem cel uświęca środki. Autor niewątpliwie miesza role polityka i konserwatysty, za co dostaje cięgi i z jednej i drugiej strony. Trudno się z nim zgodzić, gdy pisze o świstkach sprzed 40. lat, jakby dni czy lata miały dla prawdy jakieś znaczenie. Jednak jego uwagi dotyczące kultury i głupoty politycznej są słuszne. To nie powinno mieć miejsca.
Dodano: 04-05, 07:16
beata napisał(a):
panie Wielomski endecja to rowniez katolicyzm,nierozewralnie zwi azany z polskości.aa katolicyzm to Prawda, jej poszukiwanie bezkompromsowe.To,ze walesa to bolek i to podwojy / polecam wywiady z rez.Braunem/ to fakt,ktorego nie da się zamieśc pod dywan,na zasadzie,ze cala ta lustracja to granie teczkami,etc.Dla Endeka rowniez gilowska to TW beata .a Pis to kunktatorstwo,i to jest partia ,ktora faktycznie lustracje zablokowala,bo chcial lustracje dawkowac .na przeciwnikow wlasnych a szerokie otwarcie archiwum bylo im nie wsmak.
Dodano: 04-05, 19:26
antysemita napisał(a):
Libertas to siła polityczna skupiająca patriotów ze wszystkich krajów Unii. Sprzeciwiamy się:
-traktatowi konstytucyjnemu,
-biurokratyzacji,
-nadmiernej politycznej integracji Unii oraz
-dyktatowi urzędników z Brukseli, którzy często podejmują arbitralne decyzje, przeważnie w interesie najmocniejszych (Niemcy, Francja).
TLKO LIBERTAS MA TAKI PROGRAM ZADNE POOKRAGLOSTOLOWE SCIERWO.jak sie da to z samym diablem a nie tylko bolkiem to nalezy przeforsowac.a potem sie zajmiemy lustrowaniem
Dodano: 04-05, 19:33
LEon napisał(a):
Jak się okazuje, TW Bolek za kwotę ponad 50 tys. euro wziąłby udział w zjeździe PZPR, WKP(b) - KPZR a nawet NSDAP. Kto usłyszał "rozmowę z bratem", ten wie na czym naprawdę zależy Elektrykowi z Popowa. Przedwczoraj był na meetingu Eurpejskiej Partii Ludowej, wczoraj u Ganleya, jutro - jeśli dobrze zapłacą, będzie się bratał z Cohn-benditami i i Schulzami . A dr hab. w Bolku już zaczął widzieć nadzieję prawicy. O święta naiwności.
Dodano: 04-05, 20:17
Dodaj komentarz