Adam Wielomski

Wypowiadamy Januszowi Palikotowi totalną wojnę na śmierć i życie!

12 października 2011 | Ogłoszenia

Redaktor Naczelny Konserwatyzm.pl do Czytelników Portalu

Drodzy Czytelnicy, 


Po lewej stronie sceny politycznej żarty się skończyły. SLD epoki Leszka Millera i Józefa Oleksego to była nic innego jak tylko zwykła banda łobuzów. Był to gang politycznych oportunistów, którym chodziło wyłącznie o władzę i pieniądze i którzy – w gruncie rzeczy – nie mieli żadnych poglądów. Oczywiście, byli to ludzie szkodliwi politycznie i ekonomicznie, ale nie przedstawiający żadnego projektu cywilizacyjnego. W imię propagowania integracji europejskiej nie zawahali się kupić biskupów za pomocą tzw. funduszu kościelnego. Nikt nie traktował z pełną powagą ich „lewicowości” – nawet oni sami. O postulatach sodomickich przypominali sobie zawsze dwa miesiące przed wyborami. Leszek Miller sam o sobie rzekł kiedyś, że jest „konserwatystą PRL”, a jego stosunek do sodomitów jest powszechnie znany. Zresztą w dniu wczorajszym, gdy spytano go o wynik Roberta Biedronia – konkurującego z nim wszak o mandat w Gdańsku – na twarzy byłego Premiera trudno było nie zobaczyć zwykłej ludzkiej pogardy dla tego jegomościa.

Tak, lewica z SLD to lewica postleninowska, czyli lewica rewolucyjna, która jeszcze nie tak dawno nawoływała do aktywnej rewolucji, snując wizje gdzie „klasa staje przeciwko klasie”. Dyktatura proletariatu i dyktatura partii proletariackiej – opisana przez Lenina w „Co robić?” – stanowi de facto afirmację cnot heroicznych, autorytarnych i męskich. Dlatego lewica postleninowska z natury rzeczy ma charakter heteroseksualny, tworzy konkurencyjną dla chrześcijaństwa ideologię i zapatrzona jest w państwo jako szpicę rewolucji. Jest więc jakby „prawicą odwróconą”.

I oto mamy nową jakość: Ruch Poparcia Janusza Palikota. To Nowa Lewica, lewica nowego typu importowana do nas z zachodnich uniwersytetów, z pism Marcusego, Adorna i Horkheimera. To lewica „kawiarniana” i „kawiorowa”, pozbawiona elementów męskości, niezdolna do rewolucyjnego zrywu i walki na barykadach. To lewica, która zawahałaby się aby rozjechać protestujących robotników czołgami. Ale w dzisiejszym świecie to lewica znacznie groźniejsza, ponieważ posiadająca poparcie mediów i przedstawiająca sobą wizję ideologiczną alternatywną dla chrześcijaństwa, dla prawa naturalnego i wszelkiego znanego człowiekowi porządku rzeczy. To skrajny i intelektualnie atrakcyjny wyraz lewicy heglowskiej. Jej znakiem jest sodomia, transseksualizm, odrzucenie prawa Boga, prawa natury i elementarnych zasad Cywilizacji Łacińskiej. Im nie chodzi o odwrócenie porządku, co było celem leninizmu – tak aby nieposiadający stali się posiadaczami - ale o negację porządku jako takiego.

„Good bye Lenin” rzucił Janusz Palikot w stronę zmiażdżonego Grzegorza Napieralskiego. Tak, to postkomunistyczna lewica leninowska odchodzi na bocznicę dziejów. Jej miejsce zastępuje Janusz Palikot, rodzaj Wcielonego Antychrysta, dla którego Napieralski, Miller, Oleksy to nic innego jak reakcyjna, heteroseksualna i autorytarna lewica, która nie nigdy zrealizuje programu „emancypacji”, która nigdy nie miała takiego celu! Za terminem „emancypacja” w ustach Palikota kryje się wizja świata bez Jezusa Chrystusa i bez prawa naturalnego, gdzie prorokiem przyszłości będzie Hegel w interpretacji Kojeve’a.

W dniu dzisiejszym portal Konserwatyzm.pl wypowiada wojnę Januszowi Palikotowi, Annom Grodzkim, Robertom Biedroniom i całej tej bandzie wyszłej z piekielnej czeluści. To już nie jest spór partyjny czy polityczny. To wojna o być lub nie być Katolicyzmu Rzymskiego, który jest jedyną prawdziwą Ojczyzną konserwatysty. Ogłaszamy tedy „totalną mobilizację” w znaczeniu Ernsta Jüngera. Idziemy na wojnę totalną w obronie resztek naszej Cywilizacji.

Oto stanęliśmy wobec polityki w rozumieniu Włodzimierza Lenina: KTO KOGO? A więc wojna!

Drodzy Czytelnicy, czy jesteście w tej wojnie po naszej stronie?

Prof. Adam Wielomski
Redaktor Naczelny Konserwatyzm.pl



pobierz artykuł jako PDF

| komentarzy: 60

| odsłon: 22022

|

 



Musisz być zalogowany i zweryfikowany by dodawać komentarze.


| 2011-10-12 10:49:51
W tym względzie deklaruję swoje 100% poparcie Panie Profesorze. Teraz trzeba obmyślić strategię.
| 2011-10-12 10:55:35
Panie Profesorze, oczywiście jestem z Panem. Ma Pan zupełna rację. SLD ustami starych działaczy bronił często rozwiązań...tradycjonalistycznych, gdyż taki był de facto PRL po 1956 r. A dziś, lewactwo ante portas, tyle tylko że to realne, a nie to wyimaginowane, przez "antykomunistycznych" publicystów z S24 itp. Jestem ciekaw, po której stronie stanie teraz rusofobiczna Trójca z S24 (Godziemba-FYM-Ścios)? Po naszej - portalu konserwatyzm.pl czy też znów bedzie nas opluwać - vide: wczorajszy wpis Godziemby "Jak miałbym wybierać, to wolę Pinocheta. Oprócz porządku, zliberalizował gospodarkę. Caudillo zrobił to dopiero w latach 60., notabene rękami ekonomistów związanych z Opus Dei. Najbardziej bawią mnie "konserwatyści" z portalu konserwatyzm.ru, pardon konserwatyzm.pl wychwalający konserwatyzm ... PRL. Pozdrawiam GODZIEMBA 265 7263 | 11.10.2011 12:11" Tak więc Panie Godziemba, jest Pan z nami konserwatystami, czy z lewakami.????? Stosunek do naszego portalu jest papierkiem lakmusowym Pana (i nie tylko) ideowości.
| 2011-10-12 10:57:14
Spór PO - PiS był absolutnie nudny. Teraz to dopiero zacznie się jazda. Jak zobaczyłem ten piekielny orszak, to aż się zakotłowałem. Wokół tego nie można przejść obojętnie.
| 2011-10-12 11:03:17
Eee tam, a gdzie ten wasz 'realizm' ??? Nasz klubowy kolega wraz z małżonką mają już spore doświadczenie w "budowaniu konserwatywnego skrzydła" w ugrupowaniach skrajnie lewackich, mogą przecież spróbować też u Palikota.
| 2011-10-12 11:04:53
Tomku nie kpij tylko stań do walki z czystą gnozą.
| 2011-10-12 11:31:39
Podobny apel wygłosił niedawno redaktor Tomasz Terlikowski. On również wzywał na wojnę. Czy więc wystąpiło wreszcie zbliżenie stanowisk środowiska związanego z profesorem Wielomskim oraz Frondy?
| 2011-10-12 11:33:57
@pbala - to nie jest kpina. Klub już sam z siebie zakpił na tyle, ze kpina jest w zasadzie niemozliwa. W sytuacji całkiem oficjalnego bratania się ze skrajnym lewactwem tego typu 'apele' jak ten powyższy brzmią po prostu durnowato. Ja się zresztą szczerze zdziwiłem tym nagłym odwrotem od 'realizmu', tym bardziej, że płaszczyzna porozumienia jest spora - Palikot przecież też nie znosi PiS-u. Nie ma więc powodu, żeby się się w imię tzw. 'realizmu' nie dogadać. Zawsze można się powołać na B.Piaseckiego lub inną podobną kanalię. Bliski wspólpracownik zbawiciela Polski, tzw. "Generała" (przez duże "G") - Jerzy Urban -juz poparł Palikota - więc do dzieła!
| 2011-10-12 11:38:56
Panie Dalecki, zrobił się pan zgorzkniały i powtarza się jak zdarta płyta. Proszę zaproponować i stworzyć alternatywę, tylko nie taką, której ja w swoim okręgu nie mogłem poprzeć. Mówi pan, że realizm jest zły. A co pan proponuje człowiekowi, który prócz mniejszego zła nie miał w okręgu do wyboru nic innego( głosowałem na PiS)? Łatwo jest marudzić, lecz zamiast narzekać w komentarzach pod każdym z artykułów, należy zakasać rękawy i wziąć się do roboty !
| 2011-10-12 11:48:09
Tomku, zamiast wkoło Macieju pisać to samo lepiej byś spłacił wobec KZM swoje zobowiązania finansowe. Przydałyby się nam teraz te pieniądze.
| 2011-10-12 11:54:45
Na prawicy zgoda i razem ładujmy w bolszewików. Jak w 20tym roku.
| 2011-10-12 11:58:20
Zrzędzenie i monotematyczność Pana Daleckiego jest łatwa do wytłumaczenia - był rzecznikiem prasowym Nowej Prawicy i czuje się współodpowiedzialny za klęskę wyborczą. Musi sobie swojego niepowodzenia gdzieś wyładować. A to Anna Rękas, a to Wielomski. No przecież sam winien być nie może, nie przyzna się, że jest nieudaczny, Acz fakt faktem, że to zaczyna już być nudne. Idź Pan wypij sobie 100 gram i poczujesz się lepiej.
| 2011-10-12 12:01:49
Trwa spór ideologiczny w naszym społeczeństwie. Rewolucja kulturalna została wywołana m.in. przez utworzenie gimnazjów przez rząd Jerzego Buzka. Więcej o tym pod adresem: http://www.ibs.edu.pl/content/view/4882/118/. Janusz Palikot to kolega Jerzego Buzka i Donalda Tuska. Działa na ich zlecenie. Tworzy niekomunistyczną Nową Lewicę. Zyskał poparcie rozwydrzonej młodzieży, zdemoralizowanej m.in. w gimnazjach. Leszek Miller był konserwatystą z PRL. Proszę więc go od łobuzów nie wyzywać. Był niezłym narodowym przywódcą naszego kraju. Bronił traktatu nicejskiego. Został obalony przez internacjonalistów z SLD i UW, bo nie chciał traktatu konstytucyjnego UE. Przegrał, a dziś dołączył do internacjonalistów. Dziś, by mieć poparcie nowego hegemona w Europie, poparcie Niemiec, trzeba wyrażać bezwarunkową miłość do tego kraju. To czyni Janusz Palikot oraz przywódcy PO z Donaldem Tuskiem i Jerzym Buzkiem na czele. Najbardziej w ostatnich latach zaszkodził naszemu krajowi Jerzy Buzek i AWS, czyli Solidarność. Leszek Miller, gdy został premierem, miał wizję wzmocnienia pozycji Polski w świecie, umocnił sojusz Polski z USA, nie zawahał się wysłać nasze wojska do Iraku czy zgodzić na więzienie arabskich terrorystów w Polsce. Naruszył w ten sposób prawo, byle wzmocnić sojusz z USA. Obniżył podatek CIT do 19 proc., by przyciągnąć zagraniczne inwestycje. Podoba mu się podatek liniowy. Leszek Mille był partnerem dla kanclerza Niemiec. Po jego obaleniu nasi premierzy są już tylko petentami u kanclerzy Niemiec. Teraz prawdziwym problemem Polski nie jest Janusz Palikot, lecz skręcająca w lewo PO, bo to ona rządzi. A najważniejszym problem jest kryzys gospodarczy na Zachodzie. Trzeba się więc modlić, by premier Donald Tusk nie popełnił błędów, zmagając się z kryzysem gospodarczym. Do tej pory nie szło mu źle. Naprawił część błędów Buzka, m.in. odzyskując kontrole nad PZU i zmniejszając składki do OFE. Zadłużenie kraju rosło automatycznie według zasad ustalonych przez poprzedników, np. spora część długu (250 mld zł) to efekt wprowadzenia OFE. Ja ciągle mam nadzieję, że tandem Donald Tuski i Waldemar Pawlak nadal będą zachowywali się rozsądnie, że przeprowadzą Polskę przez rafy na spokojne wody po kryzysie, że pozycja naszego kraju po kryzysie będzie mocniejsza niż obecnie. Jerzy Krajewski
| 2011-10-12 12:18:08
Pan Dalecki jak ta rusofobiczna Trójca z Salonu24 (Godziemba - FYM - Ścios). Oni nic nie zrozumieli i nic się nie nauczyli, o czym swiadczą ostatnie ich publikacje: Godziemba - http://chris1991.salon24.pl/352331,niech-zyje-prl FYM - http://freeyourmind.salon24.pl/352973,cwiczenia-z-bezstronnosci Aleksander Scios - http://cogito.salon24.pl/353169,dlugi-marsz Panie Dalecki, jesli idziesz Pan drogą co w/w bohaterowie, to co Pan robisz na portalu konserwatyzm pl.?!
| 2011-10-12 13:32:53
Jak prawica ma zaistnieć w następnych wyborach to już dzisiaj trzeba zacząć budować struktury i zabiegać o poparcie,a nie jak zwykle 5 minut przed wyborami co zawsze kończy się ręką w nocniku.Potrzebne są pieniądze i zaangażowanie ludzi.Palikot wydał 1 mln na kampanie i uzyskał 10% czyli jak widać można.Tylko trzeba nam konkretnych,rzeczowych ludzi a nie nieudaczników.Pytanie jest czy tacy się znajdą.
| 2011-10-12 13:57:27
Ja sie oczywiscie przylaczam do walki z Palikotem, choc mi sie wydaje, ze Palikot to zaslona dymna dla PO ( przez nia wypuszczona) zeby PO mogla uchodzic za "liberalna" a niejaki Tusk za dobrego prawicowego wujka, za Zyrondyste.Nawet jestem tego pewien.Ale to nie szkodzi.Precz z Palikotem!
| 2011-10-12 14:38:39
Tylko że pan Dalecki ma niestety rację. Czy ten apel prof. Wielomskiego jest przejawem realizmu wybiórczego? Ja bym się oczywiście do tej wojny przyłączył, ale brak tu konsekwencji. Zamiast przed wyborami zająć właściwe stanowisko w sprawie kandydowania takich person jak Libicki z listy PO - czyli po prostu stanowczo zanegować wszelkie romanse z demoliberalnymi partiami władzy, prof. Wielomski udzielał wtedy tym ludziom błogosławieństwa.
Qba
| 2011-10-12 14:59:14
"To Nowa Lewica, lewica nowego typu importowana do nas z zachodnich uniwersytetów, z pism Marcusego, Adorna i Horkheimera." Chyba do tego grona można dodać jeszcze Gramsciego. Odpowiadając na pytanie: tak jestem po Waszej stronie, ale to będzie raczej dziwna walka zważywszy na to, że Palikot jako typowy populista sam nie traktuje tych poglądów poważnie... Niemniej jednak "raz sierpem..."
| 2011-10-12 15:46:29
Palikot to oportunista, ale chętnie wziął od diabła moc za 'jeden pokłon'. Nie można mu popuścić. Oczywiście popieram.
| 2011-10-12 15:53:08
Cały czas czekamy na deklaracje Godziemby, FYM-a, Ściosa, Sowińca, Lei, czyli rusofobicznej (ale jednocześnie deklarującej sie jako "prawica" i "konserwatyści") wierchuszki z S24. Więc jak Panowie, z nami konserwatystami czyli z Wielomskim, Engelgardem, Rękasami czy też z nimi lewakami, czyli z Palikotem i Urbanem??????
| 2011-10-12 16:30:45
Wzruszyłem się czytając Pański tekst. Ma Pan rację, Ruch Poparcia to NOWA LEWICA, która wierzy w wolność społeczeństwa do podejmowania własnych decyzji bez odgórnego narzucania na niego oków norm społecznych i chce swoje postulaty realizować i dlatego pójdę za ... Palikotem! :) Pozdrawiam
| 2011-10-12 16:49:41
To dziwny apel.Jeszcze niedawno pan Wielomski zwalczał Napieralskiego i Kaczyńskiego i co teraz?To Palikot jest zagrożeniem obecnie?Otóż nie,pan Wielomski dalej nic nie rozumie!Palikot jest tylko na usługach Tuska,to jest jego wychowanek i to z PO trzeba walczyć,a SLD już dawno się nie zajmować.Jeśli chcecie walczyć z Palikotem to zniszczmy PO!Papież Pius IX bardziej walczył z liberalnym katolicyzmem niż lewicą.A więc-śmierć Platformie Obywatelskiej!!!
| 2011-10-12 16:57:07
łżćśąęńó Niestety ta wojna skończy się tak jak poprzednia. Jest to woja wypowiedziana z pozycji zupełnie absurdalnej; z pozycji wyboru "mniejszego zła". Dotychczasowa wojna zakończyła się poparciem dla komunistów spod znaku Polskiej Partii Pracy. Obecna skończy się poparciem dla komunistów z jakiegoś PO lub z jakiegoś PiSu (z motywacją, że to przeciw Palikotowi). Za chwilę ten portal zacznie popierać np. Nergala przeciwko Palikotowi: z motywacją, że będziemy mieli w tym "towarzystwie" swojego człowieka.
| 2011-10-12 17:56:17
Jak PIS robił schadzki na krakowskie przemieście nazywano ich sekciarzami jak ludzie młodzi wprowadzili Palikota by stworzyć państwo świeckie to chce się iść z nim na wojnę gdzie tu logika? Jeszcze dobrze nie ruszył sejm a Palikot już chce spełnić obietnice wyborcze
| 2011-10-12 18:22:44
Jak tak czytam komentarze to mi Was zal, ludzie... Wojna, wojna! A moze czas pomoc w budowie solidnego panstwa, bez kleru u wladzy, ze spoleczenstwem obywatelskim?
| 2011-10-12 18:25:11
Jak Wielomski pisał swoje teksty do "Ozonu" i brał za to pieniądze, to było wszystko cacy. Teraz zaś staje przeciwko swojemu dawnemu dobroczyńcy i udaje, że jest nagle takim wielkim obrońcą tradycji. Chce zyskać za to poklask czy raczej czegoś się boi?
| 2011-10-12 18:31:49
NA PEWNO NIE WSZYSCY PANIE PROFESORZE. JA OSOBIŚCIE JESTEM Z JANUSZEM PALIKOTEM!! OPODATKOWAĆ KOŚCIÓŁ I ZLIBERALIZOWAĆ USTAWĘ ANTYABORCYJNĄ!!
| 2011-10-12 18:42:25
Brawo. I nie brać jeńców.
| 2011-10-12 18:43:59
@konserwa Wylacz sie pan!!! Nie zaczyna sie zdan od "jak".
| 2011-10-12 18:57:39
@pbała: "Na prawicy zgoda i razem ładujmy w bolszewików. Jak w 20tym roku". I nic dodać nic ująć.
| 2011-10-12 19:02:00
@Konserwa: Raczy Pan zauważyć, że nasz Naczelny się nie boi, a to, co pisze, zawsze podpisuje imieniem i nazwiskiem. Za tchórzostwo ośmielam się natomiast uznać wypisywanie bredni pod bezpieczna osłoną pseudonimu - a więc to, co Pan robi.
| 2011-10-12 19:04:43
Straszna propaganda nie wiedziałem że oderwanie kleru od władzy jest negacją porządku. Czy autorowi podoba się jak ksiądz na mszach namawia do glosowania na którąś z partii politycznych. Rydzyk nie chce płacić kar.
| 2011-10-12 19:32:29
Błędem księży jest dystansowanie się od bieżącej polityki. Głos kapłana z ambony powinien twardo wskazywać wiernym prawicowe, konserwatywne partie, na które można głosować nie popełniając grzechu, bądź co gorsza nie narażając się na ekskomunikę. Natomiast dzisiaj nieszczęściem jest, że nic takiego nie ma miejsca, a osoby życia konsekrowanego dały się zwieść liberalnemu twierdzeniu, że Kościół do polityki mieszać się nie powinien. Jak najbardziej musi to robić. W przeciwnym wypadku nasza cywilizacja zginie.
| 2011-10-12 20:32:41
@Tomasz Dalecki - nie ukrywam: zdenerwowal mnie Pan swoim pierwszym wpisem, bo ... chcialem napisac dokladnie to samo. Czyli - precz z romantyzmem, realizm na sztandary i budujemy prawicowe skrzydlo u Palikota. Niestety, zdaje sie, ze w przeciwienstwie do PPP, w formacji Palikota, prof. Wielomski nie ma zadnego kolegi...
| 2011-10-12 21:27:27
http://wiadomosci.onet.pl/kraj/konserwatysci-zwieraja-szyki-to-wojna-o-byc-lub-ni,1,4878956,wiadomosc.html Piszą o nas, cytują nas.
| 2011-10-12 21:38:21
Zawsze twierdziłem, że do starej lewicy od rewolucji proletariackiej można mieć jakiś rodzaj szacunku. Tą całą "nową lewicą" wyłącznie gardzę. Gdyby dzisiejszych lewaków zobaczyli ich dziadowie to by na nich pewnie napluli.
| 2011-10-12 21:50:40
znowu to samo. ... koniec tematu! Panie profesorze, ja za Panem. JJM
| 2011-10-12 22:07:26
Panie Profesorze, oczywiście popieram! Trzeba przygotować strategię walki z Palikotem!
| 2011-10-12 22:09:49
@reformer; pomijając fakt iż ten komentarz, wykrzyczany wersalikiem przez pana jest jedynie objawem chorych emocji, to jest symptomem totalnej niewiedzy. W pełnym zakresie znaczenia pojęcia niewiedza. Z czegóż to pan chce Kościół opodatkować? Jak w efekcie miałaby brzmieć zliberalizowana ustawa antyaborcyjna? A może zliberalizujesz waść Dekalog, ze szczególnym uwzględnieniem przykazania piątego?
| 2011-10-12 22:23:06
Panowie, pytanie brzmiało : 'Drodzy Czytelnicy, czy jesteście w tej wojnie po naszej stronie?". Nie widzę tu prośby o uzasadnienie swojej decyzji. JJM
| 2011-10-12 22:32:19
Bardzo dobrze, że prof.Wielomski się wreszcie ocknął i zobaczył, że jest źle i Wróg czai się tuż za rogiem . Teraz już tylko krok do tego, by w konsekwencji przyznać, że przeciwnikiem jest również PO. Bo to jest jedno i to samo, tylko w nieco innych szatkach! Skończmy się wreszcie zajmować (głównie)PIS-em, bo tak naprawdę po wygłupach smoleńskich, nie jest w stanie ugrać więcej jak 30%, poza tym jarkacz jest już w takim wieku, że w każdej chwili może zejść, a wtedy ta partia pójdzie w rozsypkę. W związku z tym oczekuję (i sądzę, że nie tylko ja) odrobiny samokrytyki i skończenia z wygłupami w stylu baneru PPP, bo sytuacja jest poważna. Zabawa się skończyła. Palikotowa menażeria gotowa jest wprowadzić takie ustawy, że wizja wizyty kominiarzy o 6 rano w Pana domu przybrała całkiem realny kształt. Potrzebny jest konkretny plan działania w sytuacjach zagrożenia, bo jeżeli nasza walka ograniczy się tylko do pisania na tym portalu, to lewactwo co najwyżej możemy...rozśmieszyć. Trzeba stworzyć schemat reagowania- gdzie wysyłać mejle protestacyjne, informować o wszelkich antylewackich akcjach/pikietach itd. Czas przychylniej spojrzeć na niektóre organizacje np.MW, wznieść się ponad podziały, bo Wróg nie śpi i nie będzie rozróżniać kiedy się za nas weźmie. Trzeba na poważnie zacząć zbierać fundusze, sam nosiłem się z zamiarem stałego wspierania portalu, powstrzymał mnie (jak i mojego znajomego) baner PPP. Nikt rozsądny, nie będzie wspierał prawicowej strony, na której wisi logo skrajnej lewicy, nawet gdyby pani Rękas była myślicielem konserwatywnym na miarę de Maistre'a;) Dlatego więcej rozsądku, dość głupot, bierzmy się do pracy, byle z głową! Jak śpiewa NaRa: "Na ramię broń, na piersi Krzyż i naprzód w Imię Boże!"
| 2011-10-12 22:32:33
A więc wojna! Kości zostały rzucone!
M.R
| 2011-10-12 22:35:24
Pana Profesora w onecie cytują .http://wiadomosci.onet.pl/kraj/konserwatysci-zwieraja-szyki-wypowiadamy-palikotow,1,4878956,wiadomosc.html
| 2011-10-12 23:31:18
Często nie zgadzałem się z linią Konserwatyzm.pl, ale w tym przypadku macie moje pełnie poparcie... o taktyczne sojusze, hołdowanie demosowi, bannery jeszcze się posprzeczamy... najpierw stwórzmy sobie w miarę schludne miejsce do kłótni.
| 2011-10-13 02:28:07
Dorzucam swój kamyczek - refleksję nad sposobem prowadzenia rzeczonej wojny:\ http://errovenis.blox.pl/2011/10/Wojna-lemieszem-prowadzona.html
| 2011-10-13 03:11:58
Niestety zupełnie naiwnie dajemy się nabrać na taktykę Gramsiego. Lewacy spod znaku PO wystawiając Palikota przesunęli dyskurs filozoficzny w stronę wszelakich zboczeń stajac się naszymi rzekomymi sojusznikami - rzekomymi zwolennikami normalności.
| 2011-10-13 06:13:52
@Przemysław Gołębiowski Panie Przemyslawie,Takiej reaktywnosci to nawet we Francji nikt nie ma!Prawica intelektualna z zasady jest systemowa i w ramach systemu. Gdyby dzis kogos spotkaly przesladowania, to wlasnie jego przyjaciele pierwsi by go potepili.We Francji tez.( nie wsrod mlodziezy typu RF).To jest taka prawica, dla ktorej Jezus-Chrystus bylby przestepca ( gdyby byli Jego wspolczesnymi, oczywiscie) dla samego faktu, ze zostal skazany.Tworzyliby frakcje chrzescijanska u Faryzeuszow.( choc za zycia Chrystusa Pana samo slowo "chrzescijanin" jeszcze nie istnialo.) Moze MW, moze ONR, NOP, kibole, etc. ale nie prawica intelektualna.To tak jest we wszystkich krajach.PO dzieki palikociarni moze teraz uchodzic za Zyrondystow.Tylko, ze im nie grozi gilotyna - tu jest roznica:maja wiatr w zaglach. Nijaki Palikot jest prawdopodobnie zaslona dymna utworzona, zeby oslonic mainstreamowa dzialalnosc destrukcyjna i odciagnac ludzka uwage od tego, co niektorzy zamierzaja via PO, czyli od Rewolucji. "Pseudokibice" juz nie wystarczaja.Chce sie rowniez odciagnac uwage biskupow i skupic ja na Palikocie.Klasyczne.Nic dobrego to wszytko nie wrozy.Wczoraj rozmawialem z jedna osoba z Polski, dla ktorej najwazniejsze bylo, ze przegral PiS.Nienawisc GW do PiS nie ma tych samych przyczyn co u nas: to jest rasowa nienawisc do polskosci.Ale Paliktot reprezentuje idee, ktore maja duza szanse na triumf wsrod inteligencji i dlatego trzeba je zwalczac.Precz z Palikotem i z PO!
M.R
| 2011-10-13 08:15:38
Mam nadzieję , że rozpoczęcie totalnej wojny z Palikotem nie oznacza zakończenie totalnej wojny z Kaczorem. Dwie totalne wojny to zawsze coś . Trzeba zastanowić się co z cichym sojusznikiem palikociarni, katechonem Tuskiem, może trzeba odebrać mu tytuł katechona.
| 2011-10-13 09:25:30
Ja oczywiście również staję na przeciw obyczajowo-politycznych rewolucyjnych postulatów palikotowców. Jednakże w kwestii polityki zagranicznej opartej o sąsiadów JP (o znowu rewolucyjny JP! ciekawe czy będzie jego "kult"?) ma rację. Mimo to jest potrzeba stworzenia właśnie po prawej stronie skrzydła popierającego tradycjonalizm i politykę pro-sąsiedzką.
| 2011-10-13 09:38:30
Podpisuję się pod komentarzem Pana Ratnika. Oczywiście precz z palikociarnią i z PO!!!
| 2011-10-13 10:17:04
Jest rzeczą oczywistą, iż sukces Palikota jest tak naprawdę wielką szansą dla autentycznej prawicy. Każda akcja wywołuje reakcję. Nie inaczej narodziła się kontrrewolucja. Pojawienie się ideologicznej Nowej Lewicy otwiera możliwości do nowego określenia sporu osiowego w dyskursie publicznym dzielącego kraj nie na wielbicieli Tuska i Kaczyńskiego, ale na obrońców i wrogów cywilizacji chrześcijańskiej. To nowe sformatowanie dyskursu publicznego otwiera zatem drogę do ponownego wybrzmienia głosu prawicy konserwatywno-katolickiej i jej odrodzenia na scenie politycznej.
| 2011-10-13 11:32:33
Jean-Yves Le Gallou podkreslil w komentarzu po wyborach w Polsce, ze to po raz pierwszy od 22 lat wyborcy udzielili mandatu tej samej partii po raz drugi.Mysle, ze trafnie zauwazyl.Narodzilo sie politycznie nowe pokolenie: pokolenie GW.Ale i rowniez pokolenie PO.Dla pokolenia GW dyskurs typu PiS jest anachronizmem i ogromnym obciazeniem ale i dla pokolenia PO tez takim jest.Pokolenie PO wcale nie wyznaje koniecznie destrukcyjnych i rewolucyjnych pogladow PO.Byc moze to do tego pokolenia PO trzeba wlasnie zapukac z naszymi konserwatywnymi ideami w garniturze i pod krawatem, podanymi na sposob odpowiadajacy ich mentalonsci ( jak to robi we Francji tygodnik" Valeurs Actuelles".)Przydaloby sie tez radio. To teraz jest moment.Tylko blagam, nie odrzucajmy naszych drogich przyjaciol z MW, ONR, NOP etc. Sugeruje decydentom prawicowym , jesli takowi sa, zapoznac sie ze sposobem, w jaki dzialal Jean Ferré. Umial on stworzyc radio i srodowisko od cetrum do prawicy prawicy.Sam byl rodem z tzw.skrajnej prawicy, byl w podziemiu w czasie Algierii.Gdyby tego radia dzis nie bylo, prawica we Francji lezalaby dzis w gruzach.Internet wszytkiego nie zalatwi.Nasza uwage powinien tez przyciagnac PiS, ktory chyba ma szanse( teoretycznie) na pozbycie sie skrajnych elementow SS-owskich i na znalezienie jakiegos innego marketingu politycznego.
| 2011-10-13 11:38:35
Panie profesorze, skoro rzucil Pan rekawice, i niejako obwolal sie przywodca tego ruchu pro Civitas Christiana, rozumiem ze niedugo mozemy oczekiwac PLANU DZIALNIA?
| 2011-10-13 15:16:41
Łączę życzenia zamiany słów na czy. gdyby brane były pod uwagę jakieś konkretne działania- służę swoją osobą
| 2011-10-13 16:01:17
oczywiście,iż w tej kwestii należy faktycznie poprzeć(chociaż bez odwolywania się do przemocy i idei walki dosłownej)pana Wielomskiego.Precz z Palikotem! Razem z Biedroniem do czeluści piekielnych łajdacka proniemiecka na dodatek, wataho z powrotem...
| 2011-10-13 16:07:22
Panie Ratnik co pan ma na myśli oskarżając PiS środowisko,generalnie poza posłem Górskim z OMP i narodową czyli endecką frakcją w chadecko-endeckim RLN o skrajności, a nawet o marketing polityczny jakiś... esesowski, esesmański???? Co też mon monsieur wygaduje, zupełnie jak palikotowskie durnie,szuje i szumowiny albo antypolska w większości francuska, ateistyczna i marksistowska prasa..
| 2011-10-13 17:21:51
Podpisuje sie pod apelem Prof.ra Wielomskiego!!! Do broni!!! @Antoine Ratnik: zgadzam sie z Panem, co do ofensywy kulturalnej. Ja widze to wszystko w nastepujacy sposob. 1) Wybory juz za nami, pseudoprawicowi jakobini z Sekty Smolenskiej - dzieki Bogu - juz nie wroca do wladzy. To teraz zaczyna sie prawdziwa walka swiatopogladowa miedzy obroncami Cywilizacji i homo-lewacko-nihilistyczna dzicza; 2) Z punktu widzenia stricte politycznego slaby rzad Tuska przynajmniej gwarantuje minimalny porzadek i ciaglosc wladzy, co jako narodowy panstwowiec i autorytarysta uwazam za conditio sine qua non: w obliczu rozpadu panstwa na partie polityczne i nieustannej wojny domowej czym SS grozi Polsce, suweren jest niezbedny; 3) z braku lepszych alternatyw musimy gorliwie pracowac nad kulturalnym "ukonserwatywnieniem" i politycznym "ucywilizowaniem" Platformy Obywatelskiej, na wzor hiszpanskiego kontrrewolucjonisty Donoso Cortès, ktory w imie porzadku i racji stanu stal politycznie zawsze po stronie liberalnej monarchii krolowej Izabeli, choc ideowo pracowal bez przerwy nad ewolucja rzadu w kierunku kontrrewolucyjnym, aby uratowac hiszpanska cywilizacje. Co na to Profesor Wielomski?
| 2011-10-13 18:38:15
@Boleslaus Musze sie Panu przyznac, ze sie stalem po wyborach o wiele bardziej antypisowski niz przed.Mitologia polityczna PiS , kulminacja 211 lat histerii, dala owoc w postaci tego, co sie stalo, to znaczy sukcesu sil antypolskich. Ale nie ma sensu ukonserwatywniac PO, bo ich rola to pilnowanie wiezniow w Gulagu.To jest kolymska eskorta, ktora tak brutalnie opisywal Szalamow.Mozna natomist starac sie podsunac idee konserwatyne czescii elektoratu PO, ktory tylko dlatego glosowal na PO, ze nie mial na kogo, no bo na PiS, jak? Dlatego pisalem o przykladzie " Valeurs Actuelles" i" RC".PO jest partia rewolucyjna.Nie widze mozliwosci jakiejkolwiek wspolpracy z nia, zas nawet jest to byc moze grzech.PO sie zaslonila Palikotem, stworzyla straszak sztucznie, teraz bedzie "bronic Krzyza", bo nawet Jan Litynski dzis dal na Frondzie.pl wywiad, ze mu krzyz nie przeszkadza i ze nie ma pojecia, co niektorym przyszlo do glowy.Rzad Tuska niczego nie gwarantuje.Jest Pan w bledzie, jak to czesto juz z endekami bywalo.
| 2011-10-14 01:00:38
@Antoine Ratnik: jak zawsze przy takich dyskusjach ksztaltuja sie dwa obozy, rozniace sie bardziej charakterem mentalnym niz doktryna. Z mojego punku widzenia Pan laczy idee konserwatywne z romantyzmem, czyli z mentalnoscia polityczna o rodowodzie rewolucyjnym. Prawica katolicka musi przetrwac w rezimu nowoczesno-totalitarnym jakim jest liberalna demokracja, tak samo jak musiala przetrwac w siermieznym totalitaryzmie komunistycznym (to tlumaczy na przyklad postawe Boleslawa Piaseckiego). Dlatego i dzisiaj nalezy zrozumiec historyczne uwarunkowania i ocenic sytuacje polityczna nie tylko z perspektywy dialektycznej sprzecznosci wlasnego swiata ideowego i niedoskonalego niestety swiata realnego, ale takze przez pryzmat politycznej racjonalnosci.
| 2011-10-14 08:43:06
@Boleslaus Niech Pan na mnie nie liczy, ze bede plynal z pradem demoliberalnym.
| 2011-10-14 08:46:18
@Boleslaus Czy endecy znow chca jakas konstytucje marcowa uchwalic?











RSSRSS FacebookFACEBOOK COPYRIGHT © 2011 KONSERWATYZM.PL